Co to jest TopMission?
Za co dostaję wynagrodzenie od TopMission?
Jak zostać Agentem?
Co mi będzie potrzebne do pracy?
Gdzie znajdę aplikację?
Dlaczego muszę się rejestrować?
Jak aktywować konto?
Nie otrzymałem maila aktywującego konto.
Jak zmienić hasło do konta?
Jaki jest tryb pracy z TopMission?
Po co mam zbierać punkty?
Co to są Notowania Agenta i na co mają wpływ?
Jak się dowiem o nowych misjach? Kiedy zadania będą w mojej okolicy?
Co zrobić aby wziąć udział w misji?
Co to jest misja wywiadowcza?
Co to jest misja specjalna?
Czy połączenie z internetem jest potrzebne w celu wykonania zadania?
Co to jest kod Agenta i do czego służy?
Jak długo będę czekać na odpowiedź pomocy technicznej?
Gdzie znajdę informacje na temat obsługi aplikacji TopMission?
Jak mogę zarezerwować misję?
Dlaczego w mojej okolicy nie ma zadań?
Co się dzieje z zarezerwowanym zadaniem?
Na jak długo mogę zarezerwować zadanie?
Przykładowe zdjęcia z zadań.
Pomoc techniczna.
Twoje propozycje dotyczące ulepszenia aplikacji lub serwisu.
Czy połączenie z internetem jest potrzebne w celu wykonania zadania?
Czy mogę wydłużyć czas wykonania misji?
Pod wymienionym adresem nie ma sklepu
Jak udokumentować wykonanie misji w wymaganym sklepie?
Nie ma zdjęć przykładowych w instrukcjach dotyczących zadania.
Do czego są potrzebne zdjęcia panoramiczne produktów/półek?
Czy mogę zrobić zdjęcia odrębnie i przysłać je do was?
Jak długo będę czekać na akceptację zadania przez moderatorów?
Zadanie zostało zaakceptowane, ale nie widzę aby wpłynęło moje wynagrodzenie
Dlaczego moje zadanie jest sprawdzane dłużej niż 3 dni?
Co się stanie jeśli moje zadanie zostanie odrzucone przez moderatora?
Jeżeli moje zadanie zostało odrzucone przez moderatora, to mogę je wykonać jeszcze raz?
Wszystko zrobiłem dobrze, a moje zadanie zostało odrzucone przez moderatora.
Zachowanie się w punkcie handlowym.
Ile mogę zarobić wykonując misję?
Wypłata środków.
Jak długo będę czekać na wypłatę zarobionych pieniędzy.
Błąd w zgłoszeniu przelania środków.
Czy muszę odprowadzić podatek od mojego wynagrodzenia?
Nieudana próba rezerwacji zadania.
Przekroczono limit rezerwacji zadań.
Przyszła wiadomość o nowych misjach, lecz nie widzę ich w aplikacji.
Problemy z aplikacją
GPS nie określa mojej lokalizacji lub określa niedokładnie
Moj smartfon nie działa poprawnie
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Co to jest TopMission?
TopMission to szybki i nowoczesny serwis łączący społeczność energicznych ludzi, chcących zarabiać dodatkowe środki w wolnych chwilach.
Za co dostaję wynagrodzenie od TopMission?
Wiele firm poszukuje informacji o swoich produktach – na przykład o tym jak ich produkty wyglądają w sklepie, jakie mają ceny, jak są wystawione na półce lub czy są widoczne materiały reklamowe?
Poprzez TopMission łączymy takie firmy z siecią agentów w całej Polsce, analizujemy zebrane informacje i dostarczamy je firmom, które zleciły nam badanie. Dzięki temu możemy zapłacić Agentom za dobrze zebrane informacje.
Jak zostać Agentem?
Aby zostać Agentem i przystąpić do wykonania zadań, ściągnij aplikację na swój smartfon i zarejestruj się. Po aktywowaniu konta będą na Ciebie czekać pierwsze misje!
Co mi będzie potrzebne do pracy?
Do wykonania misji potrzebujesz jedynie swojego smartfona, który powinien być wyposażony w:
• system operacyjny Android 2.3 i nowszy albo iOS 7 i nowszy;
• sprawny GPS - musisz go włączyć przed rozpoczęciem misji;
• aparat fotograficzny – będziesz robić dużo zdjęć;
• dostęp do internetu – abyś mógł przeglądać i rezerwować aktualne misje i przekazywać gotowe zadania na serwer (potrzebny jest dostęp szerokopasmowy z wysoką prędkością transmisji danych);
• aplikacja TopMission – dzięki niej otrzymasz wszelkie niezbędne informacje i instrukcje aby wykonać misje.
Poznaj aplikację TopMission czytając nasz przewodnik dostępny na Twoim koncie na stronie topmission.pl w zakładce Przydatne informacje.
Gdzie znajdę aplikację?
Aplikacja jest dostępna bezpłatnie w GooglePlay dla smartfonów z systemem Android i w AppStore dla smartfonów z systemem iOS. Nazwa aplikacji - Topmission.
Dlaczego muszę się rejestrować?
Twoje dane pozwalają nam dobierać najbardziej atrakcyjne i odpowiednie dla Ciebie zadania oraz misje specjalne.
Jak aktywować konto?
W celu aktywacji swojego konta kliknij link podany w mailu wysłanym na adres, który podałeś przy rejestracji i postępuj zgodnie z instrukcjami.
Nie otrzymałem maila aktywującego konto.
Jeżeli nie otrzymałeś maila, zaloguj się na swoje konto na topmission.pl i kliknij komunikat dotyczący aktywacji konta.
Jak zmienić hasło do konta?
Jeżeli chcesz zmienić hasło do swojego konta, wejdź w zakładkę Edytuj profil na stronie topmission.pl i kliknij link Zmień swoje hasło.
Jaki jest tryb pracy z TopMission?
1. Wybierasz interesującą Cię misje i rezerwujesz ją dla siebie w aplikacji;
2. Zapoznajesz się z instrukcją i wszystkimi wytycznymi dotyczącymi Twojej misji;
3. Idziesz do sklepu pod wskazany adres, uruchamiasz aplikację i realizujesz misję wykonując instrukcje krok po kroku;
4. Po zebraniu wszystkich informacji, przesyłasz je do nas na serwer.
5. Nasi moderatorzy sprawdzają czy Twoje zadanie zostało dobrze wykonane i czy zebrałeś wszystkie potrzebne nam informacje;
6. Jeżeli wykonałeś swoją misję dobrze, to wynagrodzenie automatycznie wpływa na Twoje konto;
7. Dodatkowo za każdą dobrze zrealizowaną misję otrzymujesz punkty i Twoje notowania rosną.
Po co mam zbierać punkty?
Ilość punktów pokazuje doświadczenie Agenta w wykonywaniu zadań. Im więcej uzbierasz punktów, tym więcej masz szans, że będziemy Ci proponować bardziej złożone i lepiej płatne misje.
Uzbieranych punktów nie możesz wymienić na pieniądze.
Co to są Notowania Agenta i na co mają wpływ?
Notowania Agenta są jego dumą! Nie jest łatwo stać się najlepszym Agentem. Musisz dużo pracować i wykonywać swoje misje na najwyższym poziomie.
Za każdą dobrze wykonaną misję Twoje notowania wzrosną. Im wyższe notowania, tym większą ilość zadań będziesz mógł zarezerwować. Możesz również uzyskiwać dostęp do misji specjalnych, lepiej płatnych.
Jak się dowiem o nowych misjach? Kiedy zadania będą w mojej okolicy?
O nowych zadaniach poinformujemy Cię mailem, na Facebooku oraz powiadomieniem typu push. Nie zapominaj również samodzielnie sprawdzać w aplikacji czy nie pojawiły się nowe, ciekawe misje.
Polub nasz profil na Facebooku i bądź na bieżąco.
Co zrobić aby wziąć udział w misji?
Wszystkie dostępne misje znajdziesz w aplikacji TopMission na mapie oraz w zakładkach Zadania oraz Badania. Pamiętaj aby odświeżyć widok w celu przeglądu dostępnych dla Ciebie misji.
Po kliknięciu znacznika lub nazwy zadania pojawi się ekran z podstawowymi informacjami dotyczącymi misji. Jeżeli jesteś chętny, aby ją wykonać, kliknij przycisk Zarezerwować i zadanie zostanie dla Ciebie zarezerwowane.
Misje możesz rezerwować tylko w aplikacji TopMission.
Więcej szczegółów znajdziesz w naszym przewodniku po aplikacji dostępnym na Twoim koncie na stronie topmission.pl w zakładce Przydatne informacje.
Co to jest misja wywiadowcza?
Misja wywiadowcza to zadanie, które będzie dla Ciebie dostępne zaraz po rejestracji w TopMission. Ta misja pomoże Ci zapoznać się z aplikacją, będziesz też mieć możliwość sprawdzić się jako Agent oraz przetestować swój smartfon.
Misja wywiadowcza wynagradzana jest punktami.
Co to jest misja specjalna?
Czasami będziemy organizować misje specjalnie, które będą realizowane na szczególnych warunkach np. będą dedykowane Agentom z odpowiednio wysokimi notowaniami czy ilością punktów.
O szczegółach misji specjalnych będziemy informować w aplikacji, na Facebooku oraz za pomocą powiadomień typu push. Bądź na bieżąco aby nie przegapić takiej okazji.
Pamiętaj, że warto walczyć o wysokie notowania i czerpać z tego korzyści. Jedyne co musisz zrobić, to wykonywać swoje misje na najwyższym poziomie.
Czy połączenie z internetem jest potrzebne w celu wykonania zadania?
Dostęp do internetu będzie Ci potrzebny aby sprawdzić dostępne misje, zarezerwować lub anulować misję, a także aby ściągnąć instrukcje do zadania i przesłać materiały zebrane podczas misji na nasz serwer.
Podczas realizacji zadania nie będziesz potrzebować połączenia z internetem.
Co to jest kod Agenta i do czego służy?
Kod Agenta to numer, który zostanie Ci przydzielony podczas rejestracji. Znajdziesz go w aplikacji TopMission oraz na Twoim koncie w zakładce Akta Agenta na stronie topmission.pl
Możesz zarabiać dodatkowe pieniądze, zapraszając nowych Agentów do TopMission. Dziel się Twoim kodem, werbuj współpracowników i otrzymuj procent z wynagrodzeń Twoich znajomych.
Szczegóły programu „Moja siatka Agentów” znajdziesz na Twoim koncie na stronie topmission.pl
Jak długo będę czekać na odpowiedź pomocy technicznej?
Dokładamy wszelkich starań, aby odpowiadać na Twoje pytania najszybciej jak to możliwe. Prawie wszystkie sprawy jesteśmy w stanie rozwiązać w ciągu 3 dni roboczych. Jeżeli rozwiązanie Twojego problemu zajmie nam więcej czasu to zostaniesz o tym poinformowany.
PRACA Z APLIKACJĄ
Gdzie znajdę informacje na temat obsługi aplikacji TopMission?
Zapoznanie się z pracą aplikacji ułatwi Ci nasz przewodnik po aplikacji dostępny na Twoim koncie na stronie topmission.pl w zakładce Przydatne informacje.
Jak mogę zarezerwować misję?
Wszystkie dostępne misje znajdziesz w aplikacji TopMission na mapie oraz w zakładkach Zadania oraz Badania. Pamiętaj aby odświeżyć widok w celu przeglądu dostępnych dla Ciebie misji.
Po kliknięciu znacznika lub nazwy zadania pojawi się ekran z podstawowymi informacjami dotyczącymi misji. Jeżeli jesteś chętny, aby ją wykonać, kliknij przycisk Zarezerwować i zadanie zostanie dla Ciebie zarezerwowane.
Dlaczego w mojej okolicy nie ma zadań?
W niektórych regionach misje mogą ukazywać się rzadko. To gdzie są realizowane zadania zależy w dużej mierze od naszych zleceniodawców. Dokładamy wszelkich starań w celu zwiększenia ilości misji.
Jeżeli nie ma żadnych misji w Twojej okolicy, zawsze możesz spróbować wykonywać zadania w innych regionach.
Co się dzieje z zarezerwowanym zadaniem?
Gdy zarezerwujesz zadanie, staje się ono niedostępne dla innych Agentów i nie jest już widoczne w ich aplikacjach.
Gdy zrezygnujesz z wykonania zadania lub upłynie termin jego wykonania, zadanie automatycznie staje się dostępne dla innych Agentów.
Na jak długo mogę zarezerwować zadanie?
Misję możesz zarezerwować na 30 minut. W tym czasie możesz przejrzeć instrukcje i wszystkie pytania oraz anulować zadanie, jeżeli nie chcesz go wykonać. Po przekroczeniu tego czasu, powinieneś wykonać misję.
Jeżeli zrezygnujesz z wykonania misji po upływie 30 minut lub nie wykonasz zadania w terminie, to misja zostanie przekazana innemu Agentowi, a Twoje notowania spadną.
Przykładowe zdjęcia z zadań
Podczas rezerwacji misji przykładowe zdjęcia z zadań zostaną załadowane do pamięci Twojego smartfonu. Jeżeli instrukcja wykonywania zadania powołuje się na przykładowe zdjęcie, a Ty go nie widzisz, to spróbuj zrezygnować i jeszcze raz zarezerwować to zadanie.
Pomoc techniczna
Pomoc techniczną uzyskasz pod adresem support@topmission.pl Dokładamy wszelkich starań, aby odpowiadać na Twoje pytania najszybciej jak to możliwe. Prawie wszystkie sprawy jesteśmy w stanie rozwiązać w ciągu 3 dni roboczych. Jeżeli rozwiązanie Twojego problemu zajmie nam więcej czasu to zostaniesz o tym poinformowany.
Twoje propozycje dotyczące ulepszenia aplikacji lub serwisu
Wszystkie propozycje i uwagi dotyczące pracy aplikacji bądź serwisu prosimy kierować na adres pomocy technicznej info@topmission.pl.
WYKONANIE ZADANIA
Czy połączenie z internetem jest potrzebne w celu wykonania zadania?
Dostęp do internetu będzie Ci potrzebny aby sprawdzić dostępne misje, zarezerwować lub anulować misję, a także aby ściągnąć instrukcje do zadania i przesłać materiały zebrane podczas misji na nasz serwer.
Podczas realizacji zadania nie będziesz potrzebować połączenia z internetem
Czy mogę wydłużyć czas wykonania misji?
Niestety nie możesz wydłużyć czasu wykonania zadania. Terminy wykonania zadań bywają różne i są ustalone w taki sposób, aby cały projekt w którym bierzesz udział, zakończył się sukcesem. Zaplanuj swoją misję w taki sposób, aby zdążyć przesłać do nas zebrane przez Ciebie dane przed upływem wyznaczonego terminu.
Pod wymienionym adresem nie ma sklepu
Jeżeli przed wykonaniem zadania wiesz o braku sklepu lub chcesz uściślić adres zadania - prosimy o kontakt z pomocą techniczną w tej sprawie.
Jeżeli pod wymienionym adresem nie znalazłeś wymaganego sklepu, to odpowiedz tylko na jedno pytanie z zadania, dotyczące sklepu.
Jak udokumentować wykonanie misji w wymaganym sklepie?
Aby udokumentować wykonanie misji w wymaganym sklepie, najlepiej będzie jak zrobisz zdjęcie tabliczki z adresem sklepu lub tabliczki z nazwą ulicy ze sklepem w tle.
Jeżeli nie będziesz mieć możliwości zrobienia takich zdjęć, możesz także załączyć zestaw innych dowodów:
• zdjęcie paragonu ze sklepu;
• kilka zdjęć panoramy wokół sklepu oraz zdjęcie tabliczki z adresem najbliższego budynku;
• zdjęcia adresu z tablicy informacyjnej w sklepie - w wielu sklepach, zazwyczaj przy stoisku obsługi klienta, znajdują się tablice ze szczegółową informacją o sklepie, regulaminem czy ogłoszeniami – tam możesz znaleźć dokładny adres sklepu - zrób kilka zdjęć (samego adresu, stoiska, a także panoramy sklepu z tym stoiskiem).
Nie ma zdjęć przykładowych w instrukcjach dotyczących zadania.
Podczas rezerwacji zadania przykładowe zdjęcia z zadań zostaną załadowane do pamięci Twojego smartfonu. Jeżeli instrukcja wykonywania zadania powołuje się na przykładowe zdjęcie, a Ty go nie widzisz, to spróbuj zrezygnować i jeszcze raz zarezerwować to zadanie.
Do czego są potrzebne zdjęcia panoramiczne produktów/półek?
Zdjęcia panoramiczne pomagają moderatorom szybciej znaleźć i obliczyć ilość produktów na półkach, a co za tym idzie szybciej sprawdzić Twoje zadanie. Także na podstawie zdjęć panoramicznych można zauważyć braki produktów na półkach, oraz sprawdzić czy towar jest wystawiony zgodnie z wytycznymi.
Czy mogę zrobić zdjęcia odrębnie i przysłać je do was?
Dla potwierdzenia wiarygodności informacji wszystkie zadania powinny być wykonywane tylko za pomocą naszej aplikacji. Inne sposoby gromadzenia informacji nie są przewidziane.
Aplikacja TopMission będzie Cię prowadzić krok po kroku przez całą misję, poprzez dokładne instrukcje jakie zdjęcia robić przy danym pytaniu. Dzięki naszej aplikacji Twoja misja będzie łatwiejsza i z pewnością wykonasz ją poprawnie.
Jak długo będę czekać na akceptację zadania przez moderatorów?
Jeżeli wykonałeś zadanie z należytą starannością i dane jakie do nas przesłałeś nie wywołają pytań u moderatora, jego sprawdzanie zajmie nie więcej niż 3 dni robocze. W sytuacjach problemowych zadanie jest zatwierdzane przez zleceniodawcę i w takim przypadku podjęcie decyzji może trwać nawet kilka tygodni.
Zadanie zostało zaakceptowane, ale nie widzę aby wpłynęło moje wynagrodzenie.
Wszystkie aktualne informacje dotyczące Twoich misji znajdziesz na swoim koncie w serwisie topmission.pl. Jeżeli aplikacja zawiera niewłaściwe informacje dotyczące bilansu Twojego konta, należy nacisnąć przycisk Wyjście w opcjach menu aplikacji i wejść ponownie. Informacje powinny automatycznie się odświeżyć.
W przypadku powstania dodatkowych pytań prosimy o kontakt z pomocą techniczną. w celu otrzymania dalszych informacji.
Dlaczego moje zadanie jest sprawdzane dłużej niż 3 dni?
Jeżeli wykonałeś zadanie z należytą starannością i dane jakie do nas przesłałeś nie wywołają pytań u moderatora, jego sprawdzanie zajmie nie więcej niż 3 dni robocze. W sytuacjach problemowych zadanie jest zatwierdzane przez zleceniodawcę i w takim przypadku podjęcie decyzji może trwać nawet kilka tygodni.
W celu wyjaśnienia tej kwestii skontaktuj się z pomocą techniczną pod adresem support@topmission.pl W treści maila koniecznie podaj numer zadania.
Co się stanie jeśli moje zadanie zostanie odrzucone przez moderatora?
Jeżeli Twoje zadanie zostanie odrzucone przez moderatora zostaniesz o tym niezwłocznie poinformowany. Otrzymasz maila z informacjami, na co powinieneś zwrócić uwagę wykonując kolejne zadania.
Jeżeli moje zadanie zostało odrzucone przez moderatora, to mogę je wykonać jeszcze raz?
Jeżeli Twoje zadanie zostanie odrzucane przez moderatora, to wróci do puli zadań, które mogą wykonać wszyscy Agenci, także Ty.
Wszystko zrobiłem dobrze, a moje zadanie zostało odrzucone przez moderatora.
Jeżeli nie będziesz się zgadzać z opinią naszego moderatora i będziesz przekonany, że wykonałeś swoja misję na najwyższym poziomie, wówczas możesz złożyć reklamację.
Prześlij do nas maila na adres info@topmission.pl ze szczegółowym opisem sprawy. W mailu koniecznie podaj imię i nazwisko, adres mailowy podany przy rejestracji oraz numer zadania, którego dotyczy reklamacja. Przeanalizujemy zaistniałą sytuację i w ciągu 14 dni od daty otrzymania Twojego zgłoszenia reklamacyjnego, otrzymasz od nas odpowiedź.
PORADY DOTYCZĄCE SKLEPU
Zachowanie się w punkcie handlowym.
Wykonując misję i robiąc zdjęcia w sklepie nie robisz nic bezprawnego. Jesteś Agentem, więc pamiętaj aby być pewnym, profesjonalnym, spokojnym i uprzejmym.
Jeżeli obsługa sklepu będzie mieć do Ciebie uwagi, możesz posłużyć się zapisem prawnym dotyczącym robienia zdjęć w sklepach, który znajdziesz w instrukcji zadania.
Twój cel to wykonać misję
PŁATNOŚCI
Ile mogę zarobić wykonując misję?
Wynagrodzenie za wykonanie misji może być bardzo różne i jest uzależniona od stopnia jej złożoności oraz czasu jaki należy przeznaczyć na jej wykonanie. Informacje na temat ilości punktów oraz wysokości wynagrodzenia znajdziesz w opisie każdej misji.
Możesz się spotkać z misjami, które będą wynagradzane tylko punktami jak np. misja wywiadowcza.
Wypłata środków.
Jeżeli chcesz wypłacić zarobione pieniądze, zaloguj się do Twojego konta na stronie topmission.pli w zakładce Konto kliknij przycisk Wypłata wynagrodzenia. Podaj dane swojego konta PayPal, a środki otrzymasz w ciągu trzech dni roboczych.
Zastrzegamy możliwość pewnych ograniczeń dotyczących sum i terminów przelewów zależnych serwisu PayPal.
Jak długo będę czekać na wypłatę zarobionych pieniędzy.
Środki powinny znaleźć się na Twoim koncie PayPal w ciągu trzech dni roboczych od złożenia dyspozycji na koncie TopMission.
Błąd w zgłoszeniu przelania środków.
Jeżeli zauważysz, że popełniłeś błąd podczas wypełniania formularza wypłaty środków, powinieneś natychmiast skontaktować się z naszą pomocą techniczną pod adresem support@topmission.pl
Aby zidentyfikować Twoje zgłoszenie, koniecznie podaj numer Twojego zgłoszenia przelania środków lub adres poczty elektronicznej, pod którym jesteś zarejestrowany w naszej aplikacji.
Czy muszę odprowadzić podatek od mojego wynagrodzenia?
Tak. Zgodnie z polskim prawem każda osoba otrzymująca wynagrodzenie na terytorium RP powinna odprowadzić podatek. Umowa o dzieło podlega opodatkowaniu na zasadach ogólnych, tj. podatkiem dochodowym od osób fizycznych.
TRUDNOŚCI TECHNICZNE
Nieudana próba rezerwacji zadania.
Jeżeli masz kłopoty z zarezerwowaniem zadania, to najprawdopodobniej nie aktywowałeś swojego konta. Sprawdź skrzynkę pocztową, powinieneś otrzymać maila z prośbą o potwierdzenie adresu mailowego, który podałeś podczas rejestracji.
Jeśli już to zrobiłeś, zaloguj się do swojego konta na stronie topmission.pl i kliknij komunikat dotyczący niedokończonej rejestracji i postępuj zgodnie z instrukcjami.
Jeżeli na Twoim koncie nie znajdziesz informacji dotyczących niedokończonej rejestracji, oznacza, że Twoje konto zostało aktywowane.
Problem z rezerwacją zadania może być zatem związany z brakiem dostępu do intermetu bądź wyłączoną usługą lokalizacji. Sprawdź połączenie z internetem oraz ustawienia GPS i upewnij się, że są włączone.
Przekroczono limit rezerwacji zadań.
Jeżeli otrzymałeś informację o przekroczeniu limitu rezerwacji zadań, skontaktuj się z pomocą techniczną w celu rozpatrzenia sytuacji w trybie indywidualnym.
Przyszła wiadomość o nowych misjach, lecz nie widzę ich w aplikacji.
Większość projektów ma ograniczoną ilość zadań. Jeżeli dowiedziałeś się o nowych misjach z naszych maili, Facebooka lub powiadomień typu push, natomiast nie widzisz ich w aplikacji, oznacza, że wszystkie zadania zostały już zarezerwowane przez innych Agentów.
Regularnie odświeżaj listę zadań, ponieważ niektórzy Agenci mogą z różnych przyczyn zrezygnować z wykonania tych misji i wtedy będziesz mógł wziąć udział w tym projekcie.
Problemy z aplikacją
Jeżeli masz problemy z działaniem aplikacji albo pojawiają się błędy, spróbuj wykonać następujące działania:
1. Sprawdź swój smartfon - sprawdź ustawienia GPS i ustawienia lokalizacji oraz aplikacje, które mogą ograniczać lub blokować działanie innych aplikacji (antywirusy, aplikacje blokujące dostępu do usługi lokalizacji)
2. Sprawdź wersję aplikacji – sprawdź czy nie pojawiła się nowa wersja naszej aplikacji. Jeżeli tak, to usuń aplikację z Twojego smartfona i zainstaluj jej najnowszą wersję;
3. Napisz do naszej pomocy technicznej - wyślij maila na adres support@topmission.pl ze szczegółowymi informacjami co się dzieje z aplikacją, opisz wszystkie problemy oraz jakie działania doprowadziły do takich problemów.
Więcej informacji znajdziesz w naszym przewodniku po aplikacji dostępnym na Twoim koncie na stronie topmission.pl w zakładce Przydatne Informacje.
GPS nie określa mojej lokalizacji lub określa niedokładnie
Przed zwróceniem się do pomocy technicznej spróbuj sprawdzić ustawienia dotyczące lokalizacji w Twoim smartfonie. Niektóre ustawienia smartfonu mogą ograniczać właściwe wykorzystanie modułu GPS i Wi-Fi przy określaniu lokalizacji.
Więcej porad znajdziesz w naszym przewodniku po aplikacji dostępnym na Twoim koncie na stronie topmission.pl w zakładce Przydatne informacje.
Moj smartfon nie działa poprawnie
Napisz maila do pomocy technicznej na adres support@topmission.pl ze szczegółowym opisem Twojego smartfonu, który powinna zawierać następujące informacje:
• nazwę producenta i model,
• wersję systemu operacyjnego,
• obecność root lub jailbreak.
Nasi specjaliści spróbują rozwiązać Twój problem.